söndag 19 augusti 2012

Trött, tröttare, tröttast

Igår var vi på barnkalas. Det var mycket jobbigt. Inte att vara där, men efteråt. Tera fick mycket klapp och gos av både barn och vuxna. Han glömde totalt bort att sova som han brukar så han sov som en död under natten och vaknade inte änns när jag var uppe och rumlade omkring  (självklart kunde inte jag sova som jag borde). Dessutom var värdfolket innehavare av äppelträd. Tror min fruktoman satte i sig 3 stycken.
Det kom även en Cavalier på kalaset. Tyvärr tyckte hon att Tera var en liten skit man kunde strunta i.

Det känns riktigt hopplöst. Antingen vill de hundar han möter inte umgås eller så törs ägarna inte släppa dem lösa. Min lilla kille verkligen skriker efter en buskompis att tok-springa med. Än funkar inte det riktiga buset med Rambo. De är som små barn... leker bredvid varandra och inte med varandra. Vet inte om det är storleken eller om det är Rambos bullriga, kör över allt värre än tåget stil.

Ingen bild idag heller... för jag glömde så klart kameran på hyllan i hallen. :-)

Må gott där ute... nu är det dags att ta en tur i skogen... om jag lyckas väcka liten.

2 kommentarer:

  1. Men snart får han leka med Hetzer! Och hon älskar också att äta frukt..... Helst ruttna äpplen!

    SvaraRadera
  2. Ruttna äpplen... vilken höjdare! Låter riktigt mumsigt.

    Ja, vi ser fram emot att få lite flick besök så att han får busa av sig riktigt.

    SvaraRadera