onsdag 24 oktober 2012

Besviken och frustrerad

Liten Tera var helt inställd på att åka och göra något kul i går kväll. Han blev överlycklig när husse kom hem. Men husse byter kläder, tar med sig lill-husse och går. Trots att Tera smiter ut i trapphuset två gånger fattar inte husse vinken.
Liten besviken Tera springer och tittar ut genom fönstret och skäller övergivet. "Men jag då. Varför måste jag vara hemma?"
Mitt hjärta blöder för denna besvikna lilla valp. Tar fram pet-flaska jag brukar fylla med lite torrkulor för att sysselsätta honom. Han börjar bli så duktig på att luta den mot bia-bädden så att allt rinner ut trots att vi inte använt den så många gånger. Har tidigare aldrig bitit i den, men ikväll är det helt annorlunda. Liten valp är väldigt frustrerad och han låter alla uppdämda känslor gå ut över den stackars pet-flaskan. 


Tja vad säger man? Den pet-flaskan kan vi nog klassa som död och oanvändbar. Men kul hade han. :-D I hela 45 minuter innan han tröttnade och då fick jag hjälpa till att klämma fram de sista kulorna som var instängda i botten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar